Frigel, אשר החלה את דרכה באיטליה בשנות ה-60, הובילה לשינוי בענף מיזוג האוויר במערכות הקירור האדיאבטיות שלה, כגון   מע' DRY COOLERS  , שמציעות חסכון של עד 95% בצריכת מים בהשוואה למגדלי קירור.  עם נוכחות עולמית, Frigel מבטיחה תמיכה מקומית בישראל באמצעות חב' אלכסנדר שניידר שמשרתת את מרבית חוות השרתים בישראל. 

 

 

 

 

 

 

היתרונות של ECODRY LDK

טכנולוגיית ה-ECODRY LDK המהפכנית של Frigel מפחיתה באופן משמעותי את צריכת החשמל וצריכת המים תוך שמירה על קיבולת הקירור הנחוצה. שיטה מתקדמת זו אינה רק מפחיתה עלויות אלא גם ידידותית לסביבה, ומהווה בחירה מובילה עבור חוות שרתים שמטרתן לשפר את היעילות האנרגטית ולהפחית את טביעת הרגל הפחמנית שלהן.

היתרונות העיקריים של טכנולוגיית  LDK

  • חיסכון באנרגיה: יחידות LDK מיועדות למזער למינימום את השימוש בחשמל מבלי לפגוע בביצועי הקירור. התוצאה היא חיסכון משמעותי בעלויות והפחתה בטביעת הרגל הפחמנית
  • יעילות בצריכת המים: התהליך המתקדם של הקירור האדיאבטי ביחידות LDK מבטיח צריכת מים מינימלית ושימוש באידוי רק בתנאי גובה קיצון של הסביבה. כך ניתן להפחית את שימוש המים עד 95% בהשוואה למגדלי קירור.
  • תפעול נקי ואמין: המערכת הסגורה של LDK שומרת על ניקיון ואיכות המים בתהליך. כך מובטחים העברת חום יעילה ויציבה וביצועים אמינים בד בבד עם חיסכון בהוצאות התפעול.
  • תחזוקה מינימלית: מערכת ECODRY LDK דורשת תחזוקה מינימלית. יש צורך מינימלי בתוספים כימיים מה שמפחית את עלויות התפעול ושיבושים.
  • בריאות ובטיחות: מערכות LDK אינן מאפשרות התפתחות מחלות החיידקיות כמו לגיונלה, על ידי פעולת ייבוש לפחות פעם ביום, מה שמונע צמיחה אורגנית לא רצויה. זהו יתרון נוסף לעומת מגדלי קירור.

למה לבחור ב- ECODRY LDK של Frigel?

  • יעילות מקסימלית: עם היכולת להשיג עד 2.8 מגוואט ליחידה במצב אדיאבטי ועד 1.8 מגוואט במצב יבש, יחידות LDK מציעות ביצועי קירור יוצאי דופן.
  • עיצוב מודולרי: עיצוב המערכת המודולרי מאפשר פתרונות גמישים ומדרגיים המותאמים לצרכי התעשייה.
  • השפעה סביבתית: ECODRY LDK של Frigel קובעת סטנדרטים חדשים בקיימות סביבתית, תורמת לאיכות אוויר נקי.

יישומים של ECODRY LDK

מערכות ECODRY LDK של Frigel מתאימות למגוון רחב של יישומים כולל  חוות שרתים . באמצעות שילוב ה- ECODRY LDK  באסטרטגיית הניהול התרמי, מובטחים ביצועים אופטימליים, חסכון משמעותי בעלויות, והתחייבות לשמירה על איכות הסביבה.

Ecodry 4DK

ה-Ecodry 4DK  הוא מערכת קירור אדיאבטי חדשני שנועד להחליף מגדלי קירור מסורתיים המתבססים על אידוי. כגרסה המתקדמת ביותר של ה-Ecodry 3DK הוא מציע יעילות גבוהה יותר, הפחתת טביעת הרגל הפחמנית וחסכון לטווח ארוך במים, אנרגיה, כימיקלים ותחזוקה. המבנה החזק והעיצוב הייחודי שלו הופכים אותו למתאים לחללים צרים. מאפיינים עיקריים כוללים הגנה נגד ליגיונלה, מחליפי חום בעלי ביצועים גבוהים, תא אדיאבטי, ומצבי חיסכון אוטומטיים באנרגיה או מים. המערכת מציעה גם שליטה וניהול דיגיטליים לשיפור יעילות התפעול.

שותפות Frigel עם אלכסנדר שניידר

באלכסנדר שניידר, אנו מחויבים להציע ללקוחותינו את הפתרונות המתקדמים והיעילים ביותר בניהול התרמי. על ידי שותפות עם Frigel, מובילה עולמית בתהליכי קירור בטכנולוגיה מתקדמת, אנו מביאים את טכנולוגיית ה- ECODRY  החדשנית לפורטפוליו שלנו. שיתוף פעולה זה מאפשר לנו לספק פתרונות קירור מבוססי DRY COOLERS  יוצאי דופן המשפרים את יעילות האנרגיה, מפחיתים את עלויות התפעול, ותורמים לעתיד בר קיימא. יחד אנחנו מחויבים לתמיכה בצמיחה והצלחה של לקוחותינו דרך טכנולוגיות מתקדמות ואחריות סביבתית.

למידע נוסף על Frigel ופתרונות Dry Coolers צרו איתנו קשר במייל info@schneider.co.il  או טלפונית 09-89244440 ונשמח לעמוד לרשותכם במציאת הפתרון המתאים עבורכם.